?

Log in

About this Journal
Links:
Tala's "art"
Current Month
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Jun. 13th, 2005 @ 08:50 pm (no subject)
Current Mood: sickdisgusted

Why are my friends such sluts? This disturbs me greatly. (Rant.)Collapse )

About this Entry
Jun. 13th, 2005 @ 06:52 pm (no subject)
Current Mood: accomplishedaccomplished
Current Music: "Beat it" - Micheal Jackson

He's innocent. I knew it.Collapse )

About this Entry
Jun. 12th, 2005 @ 08:44 pm (no subject)
Current Mood: chipperchipper
Current Music: Joan - Butch Walker

Poof. Cut.Collapse )

About this Entry
Constantine
Jun. 11th, 2005 @ 04:14 pm (no subject)
Current Mood: hungryhungry
Current Music: Show me a Sign - Breaking Point

I'm asking it again.

Does anyone have the HIM cd titled "Greatest Love Songs, Vol. 666"?!!!?.

 

 

other than that..Collapse )

About this Entry
Constantine
Jun. 10th, 2005 @ 06:45 pm Quick question for you guys.
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: Endless Dark - HIM.
QUESTION.
Okay do ANY of you have HIM's album "Greatest Love Songs, Vol. 666"?!
If you do... Would it be worth it for $25? and, How many songs are on it?
Thank you.
About this Entry
Jun. 10th, 2005 @ 10:48 am Bulllshiat.
Current Mood: aggravatedaggravated
Current Music: the offspring

Bullshiatz.Collapse )

About this Entry
Jun. 9th, 2005 @ 10:58 am (no subject)
Current Mood: groggyhalf-awake
Current Music: Give Up The Grudge - Gob

Good morning. 

 

When life gets boring..Collapse )

About this Entry
Jun. 7th, 2005 @ 08:45 am Summer has arrived.
Current Mood: energeticenergetic
Current Music: Holding out for a Hero - Bonnie Tyler

SUMMER VACATION IS TODAY!!!

Okay. The Graduation last night went great. It wasn't bad at ALL walking up on the stage. I don't know why I was anxious in the first place.

Everyone looked so pretty. 'Specially Gabby. Yeah.

 

Okay. I told myself I wouldn't. I told everyone I wouldn't. I SWORE it... but I cried. I cried in the car on the way to Baker's Square (where I had AWESOME soup and pieeee.).

Why? Cuz I'm going to miss the hell out of everyone. Especially John, Carina, Ashley, Tyler, and Katie.

I got a picture with John afterwards. and with Oliva and Carina.

I don't wanna sound all stupid and corny. But school is NOT going to be the same without them there.

John was the coolest and nicest guy i've ever meet and he was really funny, too. AND he's a good singer, vote for him on American Idol, i swear.

Carina.. man she was just the SHIT. She could make me laugh about anything. I'm gonna miss her so bad. :<

Ashley I'm gonna miss cuz she was so happy all the time. And she was optimistic about EVERYthing, man. She'd always be all bouncy and giving me reasons to be happy (without even saying anything.)

..and Katie's just Katie. xD

 

DSFlknagrough. So now SUMMER is here.

i'm going on the B.u.m.p. trip on the 18th. I'll be back on the 26th. Tomorrow I'm going to post a list of things to pray for us for. Yes.

 

See ya'll later. If you're still in school, enjoy the last few days or weeks.

If you're in summer, HELL YEAH BABY. cuz SUMMER 2005 IS WHERE IT'S AT.

About this Entry
Jun. 6th, 2005 @ 12:16 pm LAST DAY OF SKEWL.
Current Mood: hyperhyper but nervous for tonight.
Current Music: "King for a Day" - Green Day

TODAY  was the last day of school. I didn't cry, though. Alot of people were, that I saw. I was about to, though.

We practed our graduation todaaay. I hated it, personally. I'm the first one on my team to graduate. I don't know where to stand, or how to line up. I was asking the same question to Mrs. Vogt like fifty times. I was dying. And we have to stand up for like twenty straight minutessss. I HATE it. real bad. :<

Oh well.

I was all hyper when we went back to our homerooms. I foudn this funny.

Mrs Vogt: [after getting off the phone with the office] I have good news-

Me: NO GRADUATION TONIGHT?!!!

I thought it was funny.

JOHN GOT A SPESHUL AWARD FROM TEH PRESIDEEENT. XDD it was funny... but not to you cuz you dont care.

Yeah so other fun stuff happened for the last hour of the day.. I'm gonna miss John and Ashley and Tyler and Carina and Meg and Katie and Nick H and Shiva and BEN so baaad, guys. I'm going to cry tonight, I bet. Although I dont' want to. ;0;

Rawr so now I am at liz's house. We... tried to make pudding. But.. she had no milk. We made it with water. xDDDD

FUNNY FUCKING STUFF.

it sucked.

 

Good day, guys. <3. Enjoy  your summer.

About this Entry
Constantine
Jun. 5th, 2005 @ 11:06 am (no subject)
Current Mood: frustratedfrustrated
Current Music: Billy Talent.

I'm fucking sick of this, guys. Like really.Collapse )

About this Entry
Tim Burton